Modern IT-servicebeheer
Dienstverlening voor het moderniseren van IT-services en daarbuiten. Onze ITSM oplossingen bieden volledige flexibiliteit in te zetten in de cloud, on-premises of als hybride combinatie.
Betere ervaringen en Betere resultaten
Lever resultaten van wereldklasse op het gebied van servicebeheer voor IT en de onderneming.
Lever strategische waarde
Automatiseer werkstromen, elimineer dure handmatige processen en maak uw bedrijf tegelijk efficiënter, compliant en veiliger. Of u nu een oplossing zoekt voor IT helpdesk/support tickets of meer geavanceerde ITIL service management processen moet uitvoeren, met onze ITSM oplossingen kunt u gemakkelijk schalen en aanpassen om aan uw specifieke bedrijfsbehoeften te voldoen.
Herstel het voordat iemand het merkt
Profiteer van proactieve ondersteuning met cloud-gebaseerde automatiseringsbots om eerder niet gemelde of genegeerde problemen van medewerkers op te lossen.
Reduceer escalaties zoveel mogelijk
Stel uw servicedeskteam in staat om snel veel meer incidenten bij de eerste oproep op te lossen zonder de productiviteit van de medewerkers te verstoren. Servicedeskteams gebruiken met vertrouwen specialistische diagnose- en herstelmogelijkheden voor meer Shift Left uitkomsten.
Ontworpen om aan uw behoeften te voldoen
Onze ITSM oplossingen zijn gebaseerd op industriestandaarden met elf ITIL 4 -gecertificeerde praktijken en is ontworpen om met het bedrijf mee te groeien.
Optimaliseer uw bedrijfsmiddelen
Verkrijg volledig inzicht om de prestaties en waarde van uw hardware- en softwareactiva te maximaliseren. Zo kunt u eenvoudig optimaliseren.
Zorg voor goede zelfbediening
Transformeer de servicebeleving voor uw gebruikers met AI-ondersteunde chatbots en service portalen.
Verbeter de kwaliteit van de service
Pas werkstromen aan zonder de codering aan te passen, te ontwerpen en te beheersen.
Blijf verbonden met uw business
Personeel en gebruikers kunnen hun mobiele apparaten gebruiken om verbonden te blijven, ongeacht waar ze zijn.
Verkrijg bruikbare inzichten
Bewaak de dienstverlening, kwaliteit en toezeggingen met rolgebaseerde dashboards.
Cloud of on-premises, u beslist
Flexibiliteit om in te zetten in de cloud, on-premises of als hybride combinatie. U beslist!


Implementeer wat en wanneer u het nodig heeft
Onze modulaire aanpak levert de functionaliteit die u nu nodig hebt zonder de kosten en risico’s van “big bang” implementaties.
Basis
Begin met een gebruiksvriendelijk incidentmanagementsysteem voor het afhandelen van inkomende tickets en aanvragen uit elk kanaal om uw IT-helpdesk efficiënter te maken, en de gebruikers gelukkiger en productiever.
- Incident Management
- Problem Management
- Kennismanagement
- Zelfbediening
- Mobiel
- Serviceaanvraag & Servicecatalogus
- Enquête
- Dashboards & Rapportages
Intermediate
Zodra de basis gelegd is, voegt u Change Management, Configuratie Management en meer ITIL praktijken toe. Hiermee verzekert u een hoge beschikbaarheid en kwaliteit van de dienstverlening voor uw IT-servicedesk.
- Change Management
- Configuratiemanagement
- Service Level Management
- Event Management
- Availability Management
- Release Management
- Financial Management
- Portfolio en Project Management
Uitgebreid
Verkrijg de zichtbaarheid en inzichten over IT-bedrijfsmiddelen en hun relaties die u nodig heeft om de dienstverlening verder te verbeteren en nog meer waarde te halen uit uw investeringen in hardware, software en cloud bedrijfsmiddelen.
- Detectie van bedrijfsmiddelen
- Inventarisatie van bedrijfsmiddelen
- Levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen
- Databank voor activabeheer
- Hardware activabeheer
- Software activabeheer
- Uitgavenbeheer in de cloud
- Contract- en leveranciersbeheer
- Service-afhankelijkheid in kaart brengen
Geavanceerd
Profiteer van de ultieme Service Management-oplossing door uw IT-team uit te breiden met specialistisch gedefinieerde werkstromen voor meer ‘Shift Left’ resultaten en cloud-gebaseerde automatiseringsbots om automatisch IT- en beveiligingsproblemen op te sporen en op te lossen voordat iemand het merkt, voor betere werknemerservaringen.
- Snelle acties op specialistisch niveau
- Configuratie en herstel van beveiliging
- Herstelbots
- Real-time inzicht in apparaten
- 360° overzicht van verbonden bedrijfsmiddelen
- Controle van apparaat ervaringen
- Trendanalyse gezondheid van apparaten