Als Support Engineer speel je een belangrijke rol in het zo snel en goed mogelijk ondersteunen van onze klanten. Je bent via e-mail, telefoon, Teams en Topdesk het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de 1e en 2e lijns support. Meldingen worden door jou opgepakt en je weet de vraag van de klant op de juiste waarde in te schatten. Je biedt ICT-ondersteuning en lost incidenten en wijzigingsverzoeken met betrekking tot werkplekken, laptops, telefoons en de gebruikte software zelfstandig op of indien nodig zet je het door naar de juiste afdeling.
Jouw werkzaamheden kort samengevat:
Dit ben jij:
Je houdt ervan om het beste in jezelf naar boven te halen en klanten de beste service te bieden. Je bent communicatief goed onderlegd en leergierig. Door jouw kennis van ICT weet je precies hoe je de werkzaamheden op moet pakken. En als je er niet uitkomt is er altijd een collega die je verder kan helpen.
Bij ons begin je jouw carrière in de dynamische wereld van detachering, waar je volop de kans krijgt om je vaardigheden te ontwikkelen en jezelf te bewijzen. Je komt terecht in een team van gedreven professionals, en krijgt de vrijheid om je eigen pad uit te stippelen. Maar dat is nog niet alles! Zodra je helemaal bent ingeburgerd, bieden we je de mogelijkheid om mee te bouwen aan onze Managed Services dienstverlening. Hier krijg je de kans om met toonaangevende technologieën te werken en klanten te ondersteunen bij het optimaliseren van hun IT-infrastructuur. Het is de perfecte stap voor wie klaar is om de volgende uitdaging aan te gaan en impact te maken in een innovatief en groeiend team.
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waar jouw talenten écht tot hun recht komen? Bij Sempre Solucions bieden we een dynamische werkomgeving waar jij je kunt ontwikkelen en impact kunt maken. Wij zijn op zoek naar gedreven professionals die samen met ons willen groeien en succes willen behalen. Durf jij de stap te zetten? Solliciteer vandaag nog en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen!